Zamów do 15:20, a wyślemy w ten sam dzień. Dotyczy kuriera DHL.
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Zasady dotyczące zwrotów

ZWROTY - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY


Kupione u nas towary zwrócisz łatwo i tanio w każdym Paczkomacie InPost

W naszym sklepie nie musisz się martwić o to, że wybrana część nie będzie pasować lub w jakikolwiek inny sposób nie spełni Twoich oczekiwań. Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Paczkomatami InPost kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie drogą przez mękę.

Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny. Jeśli więc towar nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go do nas odesłać w ciągu 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez bardzo prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej Paczkomatem InPost.

Wybraliśmy InPost, jako naszego zaufanego partnera dla przesyłek zwrotnych, ze względu na:

  • Prostą obsługę odsyłania towaru do naszego sklepu - wybierasz towar do zwrotu lub który chcesz zareklamować, generujesz i drukujesz etykietę na paczkę, którą nadajesz w dowolnym Paczkomacie w Polsce (należy przy tym pamiętać że wygenerowana etykieta jest ważna przez 30 dni);
  • Komfortowe położenie ponad 4000 Paczkomatów w całym kraju, których stale przybywa;
  • Wygodną i szybką wysyłkę towaru bez kolejek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dzięki naszej współpracy nie musisz więc czekać na kuriera. Wystarczy, że wydrukujesz automatycznie wygenerowane dokumenty i np. w drodze do pracy zostawisz przesyłkę w dogodnym dla Ciebie Paczkomacie.

Zwroty InPost

Korzyści jakie odnosisz dzięki narzędziu do zwrotów w naszym sklepie.

Łatwo

Dodawanie zwrotu zostało sprowadzone do sześciu prostych kroków stanowiących kreator zwrotu. Kreator automatycznie wygeneruje dla Ciebie etykietę, którą musisz jedynie wydrukować. Dzięki temu nie tracisz czasu na ręczne wypełnianie żadnych dokumentów!

Szybko i bezproblemowo

Dzięki automatyzacji procesu oszczędzasz czas i nerwy, nie musisz nigdzie dzwonić, ani z nikim negocjować warunków zwrotu.

Wygodnie

Dokument zwrotu wraz z etykietami na paczkę wygenerujesz w kreatorze zwrotów. Po przygotowaniu paczki nie musisz czekać na kuriera. Zabierasz ją ze sobą w drodze do pracy lub szkoły i zostawiasz w dowolnym Paczkomacie.

Tanio

Opłata za dokonanie zwrotu to tylko 9,00 zł przy czym nie musisz jej opłacić w momencie dodawania zwrotu, czy generowania etykiety - zostanie ona odliczona od kwoty, którą zwrócimy Tobie za odesłany towar. Zależy nam na Twojej pełnej satysfakcji.

Bezpiecznie

Wszystkie zwracane przesyłki są ubezpieczone do wartości 200 zł.

Dokonaj zwrotu w 3 prostych krokach!

1 Wydrukuj formularz Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z kodem zwrotu, a następnie wydrukuj je.
2 Wyślij paczkę Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu i dobrze go zaklej.
3 Zwrot pieniędzy Otrzymasz zwrot pieniędzy do 14 dni od otrzymania przez nas zwrotu.

Szczegóły dotyczące kroków przekazania zwrotu:

  • Zaloguj się na swoje konto, a następnie w panelu zwrotów wybierz towar, który chciałbyś zwrócić;

  • W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu” oraz wybierając formę w jakiej chcesz otrzymać zwracane pieniądze;

  • Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i konieczniepodpisz dokument zwrotu;

  • Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej. Możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówione towary. Udaj się do dowolnego Paczkomatu InPost, gdzie nadasz przesyłkę szybko i wygodnie, 24h/7. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 41 X 38 X 64 cm oraz wagi 25 kg.

  • Zwrotu pieniędzy, w formie wybranej w kreatorze zwrotu, dokonamy w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o odstąpieniu od umowy. Z reguły trwa to jednak krócej. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Państwa dowodu jej odesłania.

Powyższa procedura nie jest warunkiem skorzystania z ustawowego prawa odstąpienia od umowy oraz w żaden sposób go nie ogranicza.

Klienci niezarejestrowani

Opcja dla Klientów niezarejestrowanych

Jeżeli dokonałaś/eś zakupów bez rejestracji odeślij towar na adres:

FHU Wiktor Sojka
Wrzawy 22
39-432 Gorzyce

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:

Formularz odstąpienia od umowy PDF Formularz odstąpienia od umowy DOC

UWAGA!

  • Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
  • Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt będzie nienaruszony.
  • Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.
  • Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
  • Nie odbieramy przesyłek zwrotnych wysłanych do Paczkomatu InPost (przesyłki wysłane na wygenerowanej w naszym systemie etykiecie są dostarczane przez firmę InPost bezpośrednio na nasz adres firmowy).

WYMIANY


Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu na adres:

FHU Wiktor Sojka
Wrzawy 22
39-432 Gorzyce

Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.

REKLAMACJE


Pamiętaj, że w przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić pisząc na adres sklep@czesci-sojka.pl. Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przez ewentualnym uszkodzeniem. Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:

FHU Wiktor Sojka
Wrzawy 22
39-432 Gorzyce

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. Zwrócimy Ci także koszty związane z odesłaniem reklamowanego produktu. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe. Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy lub na kartę płatniczą, jeżeli została użyta do opłacenia zamówienia.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 815 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-10-14
Jestem bardzo zadowolony, szybka i profesjonalna obsługa.
2024-10-04
I znowu super!
pixel