Zamówienia złożone do godziny 15:20 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy przesyłki kurierskiej DHL
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie towary (z wyjątkiem kategorii OUTLET) dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe. Dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo towar w pełni sprawny. Jeżeli jednak po odbiorze przesyłki okazałoby się, że towar jest wadliwy, uszkodzony w transporcie lub uległ uszkodzeniu w trakcie eksploatacji prosimy o pilny kontakt.

baner image

Samodzielna próba rozwiązania problemu

Zanim zdecydujesz się złożyć zgłoszenie reklamacji upewnij się, że urządzenie zostało prawidłowo uruchomione zgodnie z instrukcją obsługi. Często okazuje się, że najprostsze rozwiązania są najbardziej skuteczne. Jeśli podłączenie i uruchomienie nie budzi zastrzeżeń, sprawdź w instrukcji obsługi rozdział o najczęściej występujących błędach i sposobie ich rozwiązania.

Reklamacja za pośrednictwem Czesci-sojka.pl

Czas trwania: około 30 dni

Wysyłasz do nas. My zajmujemy się resztą.

Zgłoś reklamację w CZESCI-SOJKA.PL

Czesci-sojka.pl zawsze służy pomocą, dlatego możesz zgłosić reklamację za naszym pośrednictwem. Załatwimy w Twoim imieniu procedurę rozpatrzenia reklamacji na podstawie gwarancji.

Pamiętaj jednak, że wydłuży to proces reklamacji.

Jeśli chcesz dokonać reklamacji towaru producenta, którego nie ma wymienionego powyżej lub chcesz zareklamować dowolny produkt z naszą pomocą:

  1. Uzupełnij formularz reklamacji.
  2. Wydrukuj go, podpisz i dołącz do przesyłki lub prześlij skan na adres sklep@czesci-sojka.pl
  3. Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj do wysyłki.
  4. Umieść na paczce numer zgłoszenia, który otrzymasz drogą mailową.
  5. Oczekuj na kuriera w terminie, który zaznaczyłeś w formularzu.

Uwaga:

Czesci-sojka.pl jest tylko pośrednikiem między Tobą a producentem. Nie gwarantujemy pozytywnego rozpatrzenia reklamacji,

Producent ma 14 dni na na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wlicza się transport przesyłek między naszym sklepem, a producentem, przez co czas do zakończenia reklamacji może okazać się jeszcze dłuższy.

W przypadku nadania gwarancji przez nasz sklep CZESCI-SOJKA.PL (Sojkam Sp. z o.o.) i zakupów "na firmę" (B2B) zastosowanie mają postanowienia OWS zawartego w regulaminie sklepu, który dostępny jest w linku poniżej.


Dostałem uszkodzony towar

Pamiętaj, aby zawsze sprawdzić zawartość Twojej przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku zawartości przesyłki spisz z kurierem protokół szkody kurierskiej (kurier posiada przy sobie odpowiedni druk).

Jeśli uszkodzenie stwierdziłeś po wizycie kuriera skontaktuj się z firmą kurierską w celu sporządzenia protokołu. Możesz również wypełnić go samodzielnie przez internet.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zgłosić awarię urządzenia?
  • Jeśli zakupiony produkt otrzymałeś uszkodzony lub jest niesprawny, a nie upłynęło 7 dni od daty otrzymania towaru skontaktuj się z Działem Obsługi Zwrotów i Reklamacji (dane kontaktowe).
  • Jeśli usterka pojawiła się po 7 dniach od daty otrzymania produktu zalecamy kontakt z serwisem producenta.
O czym muszę pamiętać zgłaszając reklamację?
W celu złożenia reklamacji przygotuj dowód zakupu i kartę gwarancyjną urządzenia (może być ona wymagana przez gwaranta). Wszystkie niezbędne informacje dotyczące gwarancji znajdują się w karcie gwarancyjnej producenta.
W jakim terminie mogę zareklamować zakupiony produkt?
W razie zakupu konsumenckiego zgłoszenia reklamacji na podstawie gwarancji możesz dokonać do 2 lat od daty zakupu. Chyba, że w karcie gwarancyjnej producent określił inaczej.
Co oznacza gwarancja producenta door to door?
Oznacza to, że po zgłoszeniu reklamacji producent zleci kuriera (na swój koszt), który odbierze od Ciebie reklamowany produkt i przetransportuje go do serwisu. W ten sam sposób towar zostanie zwrócony do Ciebie. Dotyczy niektórych produktów.
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Termin jaki producent ma na rozpatrzenie reklamacji jest wskazany w oświadczeniu gwarancyjnym. Jeżeli nie określono tego czasu, powinien uczynić to nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. W okres ten nie wlicza się czas, jaki jest potrzebny na transport reklamowanego produktu między naszym sklepem a serwisem producenta. W przypadku gwarancji udzielonej przez nasz sklep i zakupów o charakterze niekonsumenckim zastosowanie mają postanowienia OWS zawarte w regulaminie sklepu.
Chcę zareklamować produkt, który jest zamontowany, co mam zrobić?
Jeśli podzespół, na które chcesz złożyć zgłoszenie reklamacji jest zamontowane np. hydromotor, łańcuch itp.:
  • W przypadku zakupów niekonsumenckich "na firmę" zgodnie z postanowieniami OWS zawartymi w regulaminie, który został zaakceptowany podczas zamówienia lub dołączony do oferty mailowej,
  • sklep nie odpowiada za konieczność wymontowania podzespołu, przestoju maszyny, najmu mechaników itp. Gdy podzespół będzie gotowy do odbioru skontaktuj się z nami. My zlecimy kuriera po odbiór podzespołu w dowolonym, dogodnym dla Ciebie terminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00

Sobota: nieczynne

Niedziela handlowa: nieczynne

Zaufane Opinie IdoSell
4.85 / 5.00 674 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-05-06
Super polecam
2024-04-29
ok
pixel