Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. Do pt. 8:00 - 16:00

FAQ

Rejestracja i logowanie
Czy muszę mieć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Nie musisz zakładać konta, aby zrobić zakupy w naszym sklepie. Posiadając konto możesz natomiast śledzić historię swoich zamówień i zwrotów.

Jak założyć konto w sklepie?

Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Następnie kliknij przycisk "Załóż nowe konto" i wypełnij swoje dane. Kliknij przycisk "Zarejestruj konto". Konto możesz połączyć również z serwisem Facebook lub Google+.

Czy rejestracja w sklepie CZESCI-SOJKA.PL jest płatna?

Nie, rejestracja jest całkowicie darmowa i przynosi wiele korzyści.

Jak zalogować się na swoje konto?

Kliknij pole "Zaloguj się" znajdujące się w prawym górnym rogu strony. Następnie wpisz swój adres e-mail i hasło podane podczas rejestracji. Kliknij przycisk "Zaloguj się".

Nie pamiętam hasła, nie mogę się zalogować, co mam zrobić?

Ze względów bezpieczeństwa hasła, które podałeś przy rejestracji przechowujemy jedynie w formie zaszyfrowanej. Jeżeli nie pamiętasz hasła, kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony. Następnie kliknij pole "Nie pamiętam hasła lub loginu" pod formularzem logowania. Podaj swój adres e-mail. Na podany e-mail otrzymasz wiadomość zawierającą link aktywujący nowe hasło.

Możesz również skontaktować się z obsługą sklepu, która nada Ci nowe hasło.

Jak usunąć swoje konto?

Aby usunąć swoje konto w naszym sklepie, należy skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Możesz to zrobić, wysyłając wiadomość na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92.

Czy mogę zmienić dane na swoim koncie?

Wszystkie swoje dane możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto. Następnie należy kliknąć pole „Twoje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony. W okienku "Dane osobowe" kliknij przycisk "Edycja danych".

Jak zarejestrować się przez Facebooka?

Kliknij pole "Zaloguj się" znajdującej się w prawym górnym rogu strony. Następnie kliknij przycisk "Facebook" znajdujący się w centrum strony.

Składanie zamówień
Jak złożyć zamówienie w sklepie CZESCI-SOJKA.PL?

Jeżeli chcesz złożyć zamówienie należy dodać wybrane produkty do koszyka. Następnie możesz wybrać opcję „Kontynuuj zakupy” lub przejść bezpośrednio „Do kasy”. Po wyborze interesującej Cię metody dostawy oraz płatności będziesz mógł dokonać zapłaty.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Aby sprawdzić status zamówienia, należy kliknąć pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony. W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".

Możesz także skontaktować się z obsługą klienta, pisząc na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92.

Czy i gdzie mogę edytować złożone już zamówienie?

Swoje zamówienie możesz edytować tylko wtedy, gdy jeszcze nie rozpoczęła się jego realizacja. W tym celu należy wejść w swój profil. W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Bieżące".

Możesz także skontaktować się z obsługą klienta, pisząc na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92.

Czy mam wgląd do poprzednich zamówień i zwrotów?

Kliknij pole "Twoje konto" znajdujące się w prawym górnym rogu strony. W okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij przycisk "Zrealizowane".

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeżeli Twoje zamówienie jeszcze nie zostało wysłane. Aby to zrobić, wejdź w swój profil, w okienku "Zamówienia i dostępne środki" kliknij w "Bieżące", a następnie przejdź do zamówienia i anuluj je.

Możesz też skontaktować się z obsługą sklepu i poprosić o anulowanie zamówienia, pisząc na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak. Zamówienie możesz złożyć telefonicznie, pisząc na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00- 16:00.

Czy otrzymam fakturę wraz z zamówieniem?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać , czy faktura ma znaleźć się w przesyłce z towarem czy zostanie dostarczona elektronicznie.

Płatności
Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Płatności można dokonać za pomocą bankowości elektronicznej, Przelewy24, płacąc kurierowi przy odbiorze lub wybrać płatność odroczoną PayPo.

Po jakim czasie księgowana jest płatność?

Płatności dokonane elektronicznie księgowane są wciągu kilku minut. W przypadku przelewu tradycyjnego, może to potrwać nawet do 3 dni.

Dostawa
Jaki jest czas dostawy zamówionego towaru?

Paczkomaty Inpost - dostawa 24 h odbiór w paczkomacie.
Przesyłka kurierska DPD - dostawa w 24 h do domu.
Przesyłka kurierska InPost - dostawa w 24 h do domu.
DPD odbiór w punkcie - dostawa w 24 h z odbiorem w punkcie DPD.

Czy mój adres wysyłki może różnić się od adresu rozliczeniowego?

Tak, faktura jest generowana dla informacji rozliczeniowych, adres dostawy może być zupełnie inny. Jeśli chcesz zamówić dostawę na adres służbowy, podaj nazwę firmy w formularzu adresu dostawy.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Po wysłaniu przesyłki prześlemy Ci e-mail zawierający jej numer. W prosty sposób umożliwia Ci to śledzenie jej trasy na stronie przewoźnika.

Zwroty i reklamacje
Dotarł do mnie towar niezgodny z zamówieniem, co zrobić?

Jeśli otrzymałeś towar niezgodny z zamówieniem, skontaktuj się z obsługą klienta, pisząc na adres biuro@czesci-sojka.pl lub dzwoniąc pod numer 17 250 88 92. Dział obsługi klienta dołoży wszelkich starań, aby Ci pomóc.

Przesyłka dotarła do mnie uszkodzona, co zrobić?

W takim przypadku skontaktuj się z obsługą klienta dzwoniąc pod numer 17 250 88 92 lub wysyłając wiadomość na adres biuro@czesci-sojka.pl. Dział obsługi klienta z chęcią Ci pomoże.

Czy mogę zrezygnować z zakupu dokonanego w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu w sklepie CZESCI-SOJKA.PL masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w Regulaminie sklepu.

Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku zwrotu towaru?

Możesz samodzielnie nadać przesyłkę w dowolny sposób, ponosząc koszty przesyłki zwrotnej. Możesz także skorzystać ze zwrotu Paczkomatami Inpost - szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce „Odstąpienie od umowy”.

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Kiedy nastąpi zwrot środków?

Zwrot płatności otrzymasz w przeciągu 14 dni od przekazania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jak otrzymam zwrot środków?

Zwroty będą dokonywane zgodnie z metodą płatności wybraną podczas tworzenia zamówienia. Jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze, musisz podać numer konta bankowego w formularzu zwrotu.

Czy sklep oferuje przesyłki zwrotne?

Tak. Zarejestrowani klienci mogą skorzystać z opcji wygenerowania kodu zwrotu do paczkomatu INPOST.

Jak mogę reklamować zakupiony towar?

W celu złożenia reklamacji możesz skorzystać z funkcjonalności dostępnych na stronie Sklepu, w tym w zakładce „Twoje konto – Reklamacje produktów”.

Program lojalnościowy
Co zrobić by wziąć udział w programie lojalnościowym CZESCI-SOJKA.PL?

Udział w programie lojalnościowym bierze każdy Klient, który dokona zakupu naszym w sklepie.

Jak mogę kupić produkt za punkty?

Aby dokonać zakupu za punkty należy się zalogować. Jeżeli masz na swoim koncie wystarczającą ilość punktów na zakup interesującego Cię towaru, kliknij przycisk "Kup za punkty" znajdujący się na karcie towaru. Informację o posiadanych punktach w programie lojalnościowym znajdziesz wchodząc na swoje konto.

Pozostałe
Gdzie znajduje się siedziba firmy?

Firma mieści się pod adresem:
Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce

W jakich godzinach jest czynne Biuro Obsługi Klienta?

Kontakt z biurem jest możliwy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 16:00.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 31 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2021-07-23
Szybka dostawa
2021-08-26
Wszystko super, polecam
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel