Zamów do 15:20, a wyślemy w ten sam dzień. Dotyczy kuriera DHL.
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Odstąpienie od umowy

Zwroty

Jesteś konsumentem i nie jesteś zadowolony z zakupu? Nie ma problemu! Masz aż 14 dni na zwrot towaru, bez podawania przyczyny. Zwrot możesz przeprowadzić w dowolny sposób, który Ci odpowiada: odesłać kurierem lub dostarczyć do Punktu sprzedaży. W razie pytań skontaktuj się z nami.

zwroty

Jak dokonać zwrotu?

  1. Aby zwrócić towar, możesz wypełnić formularz zwrotu online lub wysłać email z informacją o zwrocie.
  2. Po wypełnieniu formularza zwrotu otrzymasz na maila numer zwrotu. Umieść go na paczce z towarami, które chcesz zwrócić. Możesz też nadac paczkę we własnym zakresie.
  3. Paczkę wyślij na adres:
    CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
Do formularza zwrotów
  1. Zabierz ze sobą dokument zakupu.
  2. Zapakuj produkty i przywieź do Punktu sprzedaży.
  1. Uzupełnij formularz zwrotu online lub dołącz uzupełniony formularz, który otrzymałeś w przesyłce.
  2. Zapakuj produkty i umieść na paczce numer zwrotu, który otrzymałeś na maila po uzupełnieniu formularza lub nadaj paczkę we własnym zakresie.
  3. Paczkę wyślij na adres:
    CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
Do formularza zwrotów
  1. Zabierz ze sobą dokument zakupu.
  2. Zapakuj produkty i przywieź do Punktu sprzedaży.
  1. Zaloguj się na swoje konto Allegro
  2. W zakładce "Moje zakupy" znajdź zamówienie, z którego chcesz zwrócić produkty
  3. W szczegółach zamówienia wybierz opcję "Zwróć zakup"
  4. Wypełnij formularz zwrotu
  5. Dobrze zabezpiecz produkt i wyślij go na adres zwrotny:
    SOJKA-PARTS DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
Więcej informacji o zwrotach Allegro

Najczęściej zadawane pytania

Jeśli jesteś konsumentem, masz prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie lub na Allegro w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.
Zwracany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, czyli nieuszkodzonym i nienoszącym śladów użytkowania. Powinien także posiadać wszystkie elementy, które zostały dołączone do zestawu przez producenta. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłki zalecamy, aby produkt był zapakowany w oryginalne opakowanie. Podczas weryfikacji zwrotów może okazać się, że produkt nosi wyraźne ślady użytkowania lub wady wpływające na jego działanie. Wówczas kwota może zostać zwrócona w niepełnym wymiarze.
  • Artykułów higienicznych (konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy ze względów higienicznych i ochronę zdrowia - zgodnie z Art 38 pkt 5 ) między innymi filtrów do oczyszczaczy powietrza zakupionych zarówno w zestawie z oczyszczaczem powietrza jak i osobno.
  • Produktów na zamówienie, jako rzeczy nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb - zgodnie z Art 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta, między innymi produktów importowanych na specjalne zamówienie spoza granic kraju czy od innych dostawców, u których Sprzedawca ma utrudniony zwrot.
  • Przynieś ze sobą dowód zakupu, np. paragon lub fakturę, abyśmy mogli przeprowadzić procedurę zwrotu
  • Podczas składania zwrotu będziemy potrzebować od Ciebie kilku informacji
  • W razie wątpliwości co do stanu produktu, sporządzimy protokół ze zdjęciami i prześlemy go do Działu Obsługi Zwrotów i Reklamacji
  • O wynikach weryfikacji poinformujemy Cię drogą mailową. Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, zwrócimy Ci pieniądze.
  • Aby zwrócić towar, wypełnij formularz zwrotu online lub dołącz do przesyłki formularz, który znajdziesz na naszej stronie internetowej.
  • Zwróć uwagę na odpowiednie zabezpieczenie paczki. W przypadku uszkodzenia produktu w trakcie transportu, poniesiesz pełną odpowiedzialność za powstałe szkody.
  • Jeśli uzupełniłeś formularz zwrotu online, numer zwrotu umieść w paczce ze zwracanym towarem.
  • Przesyłki zwrotne wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
  • Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący, chyba że skorzysta z opcji zwrotu za darmo, która jest dostępna po zalogowaniu na konto lub po skontaktowaniu się z obsługą sklepu.
  • Prosimy o odesłanie towaru na adres:
    CZESCI-SOJKA.PL DZIAŁ OBSŁUGI ZWROTÓW I REKLAMACJI Wrzawy 22, 39-432 Gorzyce
    Do formularza zwrotów

Zwrot środków nastąpi do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki w takiej samej formie w jakiej została uiszczona płatność za zamówienie.

Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 878 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-09
Stwierdzam pełny profesjonalizm w załatwieniu złożonego zamówienia.
2024-11-27
Bardzo profesjonalna obsługa. Mimo nieznajomości mechaniki maszyny, zostałem cierpliwie wysłuchany i wskazano mi zakup odpowiednich części potrzebnych do naprawy
pixel