- Jesteś tutaj:
- Strona główna
- Reklamacje
Reklamacje
Reklamacje
Wszystkie towary dostepne w ofercie naszego sklepu są nowe i pochodzą bezpośrednio od producenta. Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali towar w idealnym stanie. Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub wadliwy, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Prawo do reklamacji
Każdy konsument, który zakupił towar w naszym sklepie internetowym, ma prawo do reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru.
Zakupiony sprzęt przestał działać? Wybierz jedną z form reklamacji.
Reklamacja za pośrednictwem Czesci-sojka.pl
Czas trwania: około 30 dni
Wysyłasz do nas. My zajmujemy się resztą.
Czesci-sojka.pl zawsze służy pomocą, dlatego możesz zgłosić reklamację przez naszą stronę internetową.
Aby dokonać reklamacji:
- Uzupełnij formularz reklamacji lub wyślij email sklep@czesci-sojka.pl z informacją o reklamacji oraz opisem wady towaru.
- Wydrukuj go, podpisz i dołącz do przesyłki lub prześlij skan na adres sklep@czesci-sojka.pl
- Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj do wysyłki.
- Umieść na paczce numer zgłoszenia, który otrzymasz drogą mailową.
- Oczekuj na kuriera w terminie, który zaznaczyłeś w formularzu.
Producent ma 14 dni na na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wlicza się transport przesyłek między naszym sklepem, a producentem, przez co czas do zakończenia reklamacji może okazać się jeszcze dłuższy.
W przypadku nadania gwarancji przez nasz sklep CZESCI-SOJKA.PL (Sojkam Sp. z o.o.) i zakupów "na firmę" (B2B) zastosowanie mają postanowienia OWS zawartego w regulaminie sklepu, który dostępny jest w linku poniżej.
Dostałem uszkodzony towar
Podczas odbioru przesyłki dokładnie sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub braki, niezwłocznie spisz protokół szkody z kurierem.
Jeśli zauważyłeś uszkodzenie przesyłki po jej odbiorze, niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską. Możesz również sporządzić protokół szkody samodzielnie przez internet.
Najczęściej zadawane pytania
W jaki sposób mogę zgłosić usterkę
towaru?
O czym muszę pamiętać zgłaszając
reklamację?
W jakim terminie mogę zareklamować
zakupiony produkt?
Co oznacza gwarancja producenta door to
door?
Kiedy reklamacja zostanie
rozpatrzona?
Chcę zareklamować produkt, który jest
zamontowany, co mam zrobić?
- W przypadku zakupów niekonsumenckich "na firmę" zgodnie z postanowieniami OWS zawartymi w regulaminie, który został zaakceptowany podczas zamówienia lub dołączony do oferty mailowej,
- Sklep nie odpowiada za konieczność wymontowania podzespołu, przestoju maszyny, najmu mechaników itp. Gdy podzespół będzie gotowy do odbioru skontaktuj się z nami. My zlecimy kuriera po odbiór podzespołu w dowolonym, dogodnym dla Ciebie terminie.
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta
Odbieramy i odpisujemy w godzinach
Poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00
Sobota: nieczynne
Niedziela handlowa: nieczynne