Zamówienia złożone do godziny 15:20 wysyłamy tego samego dnia. Dotyczy przesyłki kurierskiej DHL
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Reklamacje

Reklamacje

Wszystkie towary dostepne w ofercie naszego sklepu są nowe i pochodzą bezpośrednio od producenta. Dbamy o to, aby nasi klienci otrzymali towar w idealnym stanie. Jeśli jednak po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub wadliwy, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym działem obsługi klienta.

baner image

Prawo do reklamacji

Każdy konsument, który zakupił towar w naszym sklepie internetowym, ma prawo do reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fizycznej towaru.

Zakupiony sprzęt przestał działać? Wybierz jedną z form reklamacji.

Reklamacja za pośrednictwem Czesci-sojka.pl

Czas trwania: około 30 dni

Wysyłasz do nas. My zajmujemy się resztą.

Zgłoś reklamację w CZESCI-SOJKA.PL

Czesci-sojka.pl zawsze służy pomocą, dlatego możesz zgłosić reklamację przez naszą stronę internetową.

Aby dokonać reklamacji:

  1. Uzupełnij formularz reklamacji lub wyślij email sklep@czesci-sojka.pl z informacją o reklamacji oraz opisem wady towaru.
  2. Wydrukuj go, podpisz i dołącz do przesyłki lub prześlij skan na adres sklep@czesci-sojka.pl
  3. Dobrze zabezpiecz produkt i przygotuj do wysyłki.
  4. Umieść na paczce numer zgłoszenia, który otrzymasz drogą mailową.
  5. Oczekuj na kuriera w terminie, który zaznaczyłeś w formularzu.

Producent ma 14 dni na na rozpatrzenie Twojej reklamacji. W ten okres nie wlicza się transport przesyłek między naszym sklepem, a producentem, przez co czas do zakończenia reklamacji może okazać się jeszcze dłuższy.

W przypadku nadania gwarancji przez nasz sklep CZESCI-SOJKA.PL (Sojkam Sp. z o.o.) i zakupów "na firmę" (B2B) zastosowanie mają postanowienia OWS zawartego w regulaminie sklepu, który dostępny jest w linku poniżej.


Dostałem uszkodzony towar

Podczas odbioru przesyłki dokładnie sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Jeśli zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub braki, niezwłocznie spisz protokół szkody z kurierem.

Jeśli zauważyłeś uszkodzenie przesyłki po jej odbiorze, niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską. Możesz również sporządzić protokół szkody samodzielnie przez internet.

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę zgłosić usterkę towaru?
  • Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt jest uszkodzony lub niesprawny, przysługuje Ci prawo do reklamacji. W tym celu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Zwrotów i Reklamacji lub zgłoś reklamacje przez naszą stronę internetową.
O czym muszę pamiętać zgłaszając reklamację?
W celu złożenia reklamacji przygotuj dowód zakupu.
W jakim terminie mogę zareklamować zakupiony produkt?
W razie zakupu konsumenckiego zgłoszenia reklamacji na podstawie gwarancji możesz dokonać do 2 lat od daty zakupu.
Co oznacza gwarancja producenta door to door?
Door to door oznacza, że po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji, zlecimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany produkt i przetransportuje go do naszego sklepu. W ten sam sposób towar zostanie zwrócony do Ciebie, w przypadku wymiany na nowy.
Kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona?
Reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni od dnia dostarczenia produktu. W przypadku gwarancji udzielonej przez nasz sklep i zakupów o charakterze niekonsumenckim zastosowanie mają postanowienia OWS zawarte w regulaminie sklepu.
Chcę zareklamować produkt, który jest zamontowany, co mam zrobić?
Jeśli podzespół, na które chcesz złożyć zgłoszenie reklamacji jest zamontowane np. hydromotor, łańcuch itp.:
  • W przypadku zakupów niekonsumenckich "na firmę" zgodnie z postanowieniami OWS zawartymi w regulaminie, który został zaakceptowany podczas zamówienia lub dołączony do oferty mailowej,
  • Sklep nie odpowiada za konieczność wymontowania podzespołu, przestoju maszyny, najmu mechaników itp. Gdy podzespół będzie gotowy do odbioru skontaktuj się z nami. My zlecimy kuriera po odbiór podzespołu w dowolonym, dogodnym dla Ciebie terminie.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta

Odbieramy i odpisujemy w godzinach

Poniedziałek – piątek: 08:00 – 16:00

Sobota: nieczynne

Niedziela handlowa: nieczynne

Zaufane Opinie IdoSell
4.86 / 5.00 724 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-07-07
Szybko i sprawnie. Polecam
2024-07-06
Obsługa sklepy bardzo pomocna i miła. Zamówienie zrealizowane bardzo szybko. Polecam
pixel