Zamów do 15:20, a wyślemy w ten sam dzień. Dotyczy kuriera DHL.
Zadzwoń do nas17 250 88 92Pracujemy od pn. do pt. 8:00 - 16:00

Blog

Dlaczego olej hydrauliczny się przegrzewa?
W optymalnych warunkach temperatura oleju hydraulicznego nie powinna przekraczać 83°C. Przegrzany olej hydrauliczny może być niebezpieczny dla całego układu hydraulicznego, a w skrajnych przypadkach może negatywnie wpływać na pracę całej maszyny. Jak rozpoznać przegrzany olej i dlaczego w ogóle dochodzi do jego przegrzania? 
Czytaj więcej
Czy operator koparki jest w stanie wykryć awarię hydromotoru?
Nie trzeba być mechanikiem ciężkiego sprzętu, aby wiedzieć, kiedy z koparką dzieje się coś nie tak. Sam operator jest w stanie to określić, ponieważ bardzo dobrze wie, jak jego sprzęt powinien brzmieć i pracować. Zazwyczaj to on jest pierwszą osobą, która zauważa wystąpienie problemów w maszynie. Skupmy się na kilku przykładach, na które szczególnie należy zwracać uwagę.
Czytaj więcej
Dlaczego wymiana filtrów hydraulicznych jest tak ważna?

Czy zdawałeś sobie sprawę z tego, że za znaczną większość awarii układów hydraulicznych odpowiada zanieczyszczony olej hydrauliczny? Dlatego tak ważną elementem dla całego układu jest filtr oleju hydraulicznego. Dzięki niemu do Twojej maszyny nie przemieszczają się żadne niechciane zanieczyszczenia. Ale sama obecność filtrów nie wystarczy - należy je także regularnie wymieniać.

Czytaj więcej
Czy wiesz, co chroni silnik jazdy przed zanieczyszczeniami?

Utrzymywanie podwozia koparki w czystości jest bardzo ważne. Wbrew pozorom, nawet najmniejsze zanieczyszczenie, których na placu budowy nie brakuje, może spowodować obniżenie wydajności silnika jazdy lub nawet być sprawcą jego awarii. Dowiedz się, jak wykryć zanieczyszczenie w silniku jazdy i jakie zagrożenia może ono spowodować.

Czytaj więcej
Odpowiadamy na najczęstsze pytania w kwestii oleju przekładniowego
Olej przekładniowy jest niezbędny by zwolnice w Twojej koparce działały tak, jak powinny. Jako środek smarny powinien być w stanie zmniejszyć tarcie i pomóc w odprowadzaniu wytworzonego ciepła z kluczowych miejsc. W związku z tym postanowiliśmy odpowiedzieć na najczęstsze pytania naszych Klientów na temat oleju przekładniowego.
Czytaj więcej
Dlaczego uszczelnienia pływające ulegają uszkodzeniom?
Żywotność wszystkich uszczelnień jest mocno ograniczona, a uszczelnienia pływające są prawdopodobnie narażone na większe zużycie niż jakakolwiek inne uszczelnienie w hydromotorze. W porównaniu z innymi elementami przekładni, takimi jak zębatki czy wałek zwolnicy, ich żywotność jest tym bardziej krótka.
Czytaj więcej

pixel